Zrinjka Stančić

     

Zrinjka Stančić rođena je 1959. godine u Zagrebu, gdje je završila osnovnu i srednju školu. Diplomirala je 1984. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu a doktorirala 1996.godine s temom "Analiza učinaka rehabilitacijskih programa na području socijalne kompetencije i spremnosti za učenje učenika usporenog kognitivnog razvoja". U znanstvenom radu Zrinjka Stančić se usmjerava u području sociometrijskog položaja učenika, unapređivanja socijalne kompetencije učenika s teškoćama, procjeni i poučavanju učenika s teškoćama u razvoju u području čitanja, pisanja, izražavanja, računanja. Značajan dio aktivnosti usmjereren je na razvoj modela IEP-a i edukaciju učitelja za rad s učenicima s teškoćama u osnovnim i srednjim školama. Objavila je oko 40 znanstvenih radova, poglavlja u dvije knjige, jedan priručnik. Koautoirca je brojnih edukacija za učitelje i pomoćnike u nastavi.  Članica je ekspertnih skupina pri Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, Ministarstva socijalne politike i mladih. Stručni rad ostvaruje putem Učilišta za obrazovanje odraslih IDEM, Savjetovališta Fakulteta radom u Kabinetu za edukacijsko-rehabilitacijsku podršku. Predsjednica je AMCA-ERF-a.